ТОП-5 розповсюджених міфів про літні шини, яким не варто довіряти

Водії багато дискутують на тему автомобільних шин. Особливо активними вони стають, коли настає час нову резину купити.

ТОП-5 розповсюджених міфів про літні шини, яким не варто довіряти

Досвідчені шофери знають, що купувати шини в інтернет-магазині Горошина потрібно виключно по сезону. Інші ж вважають, що поділ на літні та зимові моделі – це забаганка іменитих брендів, які наживаються на водіях. Сьогодні розглянемо п’ять основних міфів, які розповсюджуються на онлайн-форумах із приводу літніх шин.

  1. Всесезонка – альтернатива літній гумі

Склад всесезонних моделей – це суміш компонентів, які призначені для літа та зими. Вони можуть об’єднатися у єдине ціле, не заважаючи один одному виконувати свої обов’язки у конкретну пору. Але щойно вдарить сильний мороз узимку, або температура влітку підніметься до позначки близько +30 градусів, одразу виникнуть проблеми. Всесезонні шини купити можуть водії, які живуть в регіоні з помірним кліматом. Але розраховувати, що вони прослужать довго, не варто: середній термін експлуатації такої гуми два, у найкращому випадку – три роки. При цьому ринкова вартість демісезонних скатів набагато вища, ніж ціна сезонних шин.

Лиса резина влітку – згодиться!

Літні шини випускаються з глибиною протектора 6-8 мм, залежно від їх типу та бренду. Змінювати покришки рекомендується при залишку 3-міліметрового гумового шару. Чим більше «лисіє» компаунд, тим складніше керувати машиною і погіршуються гальмівні властивості. Особлива небезпека, коли під час їзди йде дощ – ризик виникнення аквапланування зростає в декілька разів. Критичною точкою є 1,6 мм – у цьому випадку потрібно якнайшвидше купити резину для заміни.

Купувати літні шини потрібно лише від закордонних брендів

Зовсім не обов’язково – багато залежить від стиля водіння та інтенсивності їзди. За рахунок дорогих компонентів, які використовують гігантські шинні компанії при розробці гумової суміші, їх вироби справді витриваліші. Така гума стане у нагоді любителям швидкісної їзди і тим водіям, які часто вирушають у далекі подорожі.

Якщо ж водій дотримується спокійної манери керування і намотує за місяць декілька сотень кілометрів – переплачувати не потрібно. Є хороші бюджетні шини Росава та Преміоррі, які мають великий попит у країнах Східної Європи та Азії.

На літо – лише широка гума

Твердження, що тільки широку резину потрібно купувати на літо, не вірне. Чим ширша бігова доріжка, тим краще зчеплення із сухою трасою. Керувати широкими шинами складніше через підвищену масу, проте вони стійкіші. Але в період дощу вузькі покришки поводяться набагато стабільніше, оскільки рідина до викиду назовні долає менший шлях. І цей критерій потрібно враховувати, оскільки капризи погоди влітку – звичайне явище для багатьох українських регіонів.

На літні шини – лише литі диски

Під літні шини диски кожен водій купує, виходячи із власних міркувань та фінансових можливостей. Литі ковпаки більш естетичні, їх вибір за кольорами та дизайном не обмежений. Але з ремонтом справи гірше, а якщо вони тріснуть, доведеться шукати нові.

Купити диски сталевого типу – ідеальне рішення, якщо дорожнє покриття не ідеальної якості. Вироблені зі сталі ковпаки витримують найсильніші удари та високі навантаження. Максимум, що може статися – втрата початкової форми. Однак, цей дефект легко виправиться ударним інструментом чи працівниками шиномонтажного сервісу. Але через велику вагу погіршиться маневреність коліс, і страждають елементи підвіски машини.

Оцініть
( Поки що оцінок немає )
Надіслати